Rekomendacijos: kaip elgtis pacientui, atvykus į kliniką?

Jūsų saugumui į kliniką įleidžiami tik iš anksto užsiregistravę (tel. 8 52 354 471) ir į epidemiologinės anketos klausimus atsakę pacientai. Vizitui atvykite tik tiksliai paskirtu laiku.

Atvykusių pacientų prašome elgtis atsakingai:

• Dėvėkite medicininę kaukę ar respiratorių. Jei medicininės kaukės neturite, paprašykite jos registratūroje.
  • Atvykite be palydos (išimtis – mažieji pacientai ar neįgalieji, lydimi vieno iš artimųjų).
  • Rekomenduojama dezinfekuoti rankas įeinant ir išeinant iš klinikos.

Jei pajutote šiuos COVID-19 ligai būdingus simptomus (karščiavimas, skonio ir/ar uoslės praradimas, sausas kosulys, ryklės skausmas):

• Izoliuokitės nuo kitų asmenų atskiroje patalpoje;
  • Gerkite daug skysčių.;
  • Skambinkite į Tarandės šeimos klinikos registratūrą tel. +370 52 354 471.
  • Būsite užregistruoti pirminei nuotolinei konsultacijai telefonu pas šeimos gydytoją *. Šeimos gydytojas įvertins jūsų individualią situaciją ir skirs simptomatinį gydymą, esant būtinybei – paskirs vizitą klinikoje.

Daugiau apie tai skaitykite ČIA.

Tarandės šeimos klinikos darbo laikas:
I – V  7:00 – 20:00

Klinikos nedarbo metu (nuo 20:00 iki 7:00) bei švenčių ir poilsio dienomis (nuo 8:00 iki 8:00) klinikos pacientams skubi pagalba yra teikiama:

VŠĮ CENTRO POLIKLINIKOS Budinčio gydytojo tarnyboje
(Pylimo g. 3, Vilnius), tel. (8 5) 2514063.

Kreipiantis su savimi būtina turėti asmens tapatybę indentifikuojantį dokumentą.

Siekiant suvaldyti COVID19 plitimą – gydytojo konsultacijos teikiamos telefonu. Pirmiausia susisiekite su budinčiu gydytoju telefonu (8 5) 2514063 ir tik jam patvirtinus būtinybę, vykite į Budinčio gydytojo tarnybą VšĮ Centro poliklinikoje.

Atgal į straipsnių sąraša