NĖŠČIŲJŲ MANKŠTA

Nėštumo metu moters organizme vyksta ne tik kaulų-raumenų pakitimai, bet tai yra ir fizinių bei emocinių pakitimų metas. Šiuo laikotarpiu yra itin svarbus fizinis aktyvumas. Atlikti tyrimai rodo, kad fizinis aktyvumas padeda išvengti per didelio svorio prieaugio, sumažina nugaros ir dubens skausmų, šlapimo nelaikymo tikimybę, padeda išvengti depresijos nėštumo metu ir pogimdyviniu periodu. Be išvardintos naudos tinkamas fizinis krūvis:

  • pakelia nuotaiką,
  • gerina miego kokybę,
  • sumažina vidurių užkietėjimą,
  • gerina skysčių cirkuliaciją,
  • gerina placentos kraujotaką,
  • vaisius gauna daugiau deguonies.

Besimankštinanti nėščioji tampa žvalesnė bei energingesnė. Teigiamos emocijos labai svarbios būsimo kūdikio nervų sistemos formavimuisi.

Užsiėmimų metu:

  • didinama viso kūno raumenų jėga,
  • daug dėmėsio skiriama dubens dugno raumenų stiprinimui,
  • gerinama laikysena,
  • didinamas sąnarių paslankumas,
  • mokomasi kvėpavimo
  • bei atsipalaiavimo pratimų.

Prieš pradedant sportuoti rekomenduojame pasitarti su jus prižiūrinčiu gydytoju.

Užsiėmimas trunka 50 min.

 

Kaina:

1 kartas klinikoje registruotoms pacientėms 10 EUR, neregistruotoms 12 EUR.

5 kartai klinikoje registruotoms pacientėms 45 EUR, neregistruotoms 54 EUR.

10 kartų klinikoje registruotoms pacientėms 85 EUR, neregistruotoms 102 EUR.

Būtina registracija tel.: +370 679 87022.