UŽSIĖMIMAI MAMA IR VAIKAS

Po gimdymo ne viena moteris skundžiasi priaugusi papildomų kilogramų, yra nepatenkinta savo suglebusiu kūnu ar jaučia įvairius skausmus. Geriau jaustis padės mankšta, kuri taip pat leis išvengti kai kurių pogimdyminių komplikacijų.

Mankštintis po gimdymo yra labai svarbu todėl, kad nėštumo metu pilvo sienos raumenys išsitempia, o pagimdžius tampa suglebę, priaugama svorio, ima skaudėti nugarą. O mankštintis su kūdikiu dar smagiau, taip didinamas tarpusavio ryšys, stiprinamas mamos kūnas, gerėja nuotaika bei savijauta.

UŽSIĖMIMO EIGA:

  • Pirmoji mankštos dalis – mamos mankšta. TRUKMĖ: 30 min.
  • Antroji mankštos dalis – kūdikio mankšta. TRUKMĖ: 15 min.

 (Pratimai skiriami atsižvelgiant į kūdikio amžių, naudojamos įvairios priemonės.)

PATARIMAI PRIEŠ PRADEDANT MANKŠTINTIS:

  • Sportuoti galima pradėti praėjus 2 mėnesiams po gimdymo
  • Prieš mankštą būtinai įspėkite specialistą jei turite kokių sveikatos sutrikimų.
  • Mažylis neturėtų būti daug pavalgęs, nes užsiėmimo metu ir jis aktyviai judės, tad gali pasitaikyti atpylimų. Puiku, jei maitinsite bent 30 min iki mankštos.
  • Į užsiėmimą pasiimkite pledą vaikui ir jo mėgstamų, o geriausia seniai matytų žaisliukų.
  • Visuomet vykstant užsiėmimui galite kūdikį pamaitinti, panešioti ar kitaip raminti jei šis verkia.
  • Turėkite vandens.

 Registracija tel.: +370 679 87022.