GREITASIS COVID-19 ANTIGENO TESTAS

Tarandės šeimos klinikoje galite atlikti COVID–19 greitąjį antigeno testą iš nosiaryklės. Šis testas padeda išsiaiškinti, ar nesergate COVID-19. Šio testo privalumas – greitis ir kaina. Trūkumas – nepakankamas tikslumas. Todėl dažniausiai šis tyrimas naudojamas simptominių asmenų diagnostikai ligoninėse, reanimacijose, kai reikalinga skubi koronavirusinės infekcijos diagnostika.

Tyrimo metodas. Chromatografinis imunologinis kokybinis testas.
Tiriamasis mėginys: nosies tepinėlis.
Norminiai dydžiai. RASTA/NERASTA
RASTA rezultatas parodo, kad mėginyje aptikti SARS-CoV-2 viruso antigenai ir žmogus yra užsikrėtęs virusu.
NERASTA rezultatas parodo, kad mėginyje SARS-CoV-2 viruso antigenai neaptikti ir žmogus neužsikrėtęs virusu arba viruso antigenų kiekiai maži, todėl neaptinkami testo

Kaina:

klinikoje registruotiems pacientams 23 EUR,
ne klinikos pacientams 26 EUR.

Anti-SARS-CoV-2 greitąjį antigeno testą rekomenduojama atlikti:

• COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) simptomų turintiems asmenims ne vėliau kaip per 5 paras nuo simptomų pradžios,
  • sąlytį su patvirtintu ar įtariamu COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) atveju turėjusiems asmenims – ne vėliau kaip per 7 paras po turėto sąlyčio;

Gauti tyrimo rezultatai visada turi būti vertinami kartu su kitais paciento klinikiniais duomenimis. Esant neaiškioms, abejotinoms situacijoms, rekomenduojama atlikti daugiau diagnostinių tyrimų ir gautus rezultatus įvertinti kompleksiškai. Svarbiausias COVID-19 infekciją patvirtinantis tyrimas yra viruso RNR nustatymas PGR metodu.

DĖMESIO:

• Šiuo tyrimu galima aptikti tik dideles viruso koncentracijas mėginyje, todėl besimptomiams pacientams gali būti gaunami klaidingai neigiami rezultatai (atsakyms NERASTA). Rekomenduojama atlikti SARS-CoV-2 PGR tyrimą.
  • Neigiamas rezultatas (atsakymas NERASTA) gali būti gaunamas jeigu antigeno koncentracija mėginyje yra žemiau nustatymo ribos arba jeigu mėginys buvo netinkamai surinktas arba pacientas nesilaikė rekomendacijų prieš seilių mėginio surinkimą . Todėl neigiamas tyrimo (atsakymas NERASTA). rezultatas nepaneigia SARS‑CoV‑2 infekcijos galimybės, ir turėtų būti patvirtinamas atliekant molekulinį (PGR) tyrimą, ypač jei pacientas turi simptomų.

Vaikai virusą nešioja trumpiau nei suaugusieji, todėl gali skirtis jautrumas tarp suaugusiųjų ir vaikų mėginių.

KĄ SVARBU ŽINOTI PRIEŠ ATVYKSTANT:

• ATSKIRAS ĮĖJIMAS iš lauko į COVID–19 tyrimų kabinetą. Atvykę, sekite rodykles, pro pagrindinį įėjimą užeiti GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA.
  • Būtina išankstinė registracija. Tyrimui atvykite jums paskirtu laiku, nevėluokite.
  • Atsiskaitymas tik banko kortele.
  • Tyrimus atliekame naudodami visas prevencines apsaugos priemones. Paliekame laiko paviršių, įrenginių ir patalpų dezinfekcijai bei patalpų vėdinimui.
  • Mėginio paėmimo procedūrai atvykite vienas arba esant būtinybei tik su vienu lydinčiu asmeniu.
  • Atvykę dėvėkite apsaugines veido kaukes arba respiratorius ir mūvėkite vienkartines pirštines, dezinfekuokite rankas.

BŪTINA IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA:
Tel.: +370 52 354 471