SVARBU! Rekomendacijos: kaip elgtis pacientui prieš atvykstant į kliniką?

Jūsų saugumui į kliniką įleidžiami tik iš anksto užsiregistravę pacientai. Vizitui atvykite tik tiksliai paskirtu laiku. Eiti į kliniką pro pagrindinį įėjimą jaučiant peršalimo simptomus griežtai draudžiama.

Prieš atvykstant informuokite klinikos personalą apie jaučiamus peršalimo simptomus (karščiavimas, kosulys, sloga ir t.t.). Tokiu atveju mes galėsime pasiruošti jūsų priėmimui ir apsaugoti klinikoje besilankančius sveikus pacientus bei savo personalą. NEPAISANT TO, JOG JŪSŲ VIZITAS YRA PLANINIS.

Atvykusių pacientų prašome elgtis atsakingai:

• Dėvėkite medicininę kaukę ar respiratorių. Jei medicininės kaukės neturite, paprašykite jos registratūroje.
  • Atvykite be palydos (išimtis – mažieji pacientai ar neįgalieji, lydimi vieno iš artimųjų).
  • Rekomenduojama dezinfekuoti rankas įeinant ir išeinant iš klinikos.

Jei pajutote šiuos COVID-19 ligai būdingus simptomus (karščiavimas, skonio ir/ar uoslės praradimas, sausas kosulys, ryklės skausmas):

• Izoliuokitės nuo kitų asmenų atskiroje patalpoje;
  • Gerkite daug skysčių.;
  • Skambinkite į Tarandės šeimos klinikos registratūrą tel. +370 52 354 471.
  • Būsite užregistruoti pirminei nuotolinei konsultacijai telefonu pas šeimos gydytoją *.

*Šeimos gydytojas įvertins jūsų individualią situaciją ir skirs simptomatinį gydymą, esant būtinybei – paskirs vizitą klinikoje.

Tarandės šeimos klinikos darbo laikas:
I – V  7:00 – 20:00 val.

Klinikos nedarbo metu (nuo 20:00 iki 7:00) bei švenčių ir poilsio dienomis (nuo 8:00 iki 8:00) klinikos pacientams skubi pagalba yra teikiama:

VŠĮ CENTRO POLIKLINIKOS Budinčio gydytojo tarnyboje
(Pylimo g. 3, Vilnius), tel. (8 5) 2514063.

Kreipiantis su savimi būtina turėti asmens tapatybę indentifikuojantį dokumentą.

Siekiant suvaldyti COVID19 plitimą – gydytojo konsultacijos teikiamos telefonu. Pirmiausia susisiekite su budinčiu gydytoju telefonu (8 5) 2514063 ir tik jam patvirtinus būtinybę, vykite į Budinčio gydytojo tarnybą VšĮ Centro poliklinikoje.

Atgal į straipsnių sąraša